13 enero 2012

My Sweet Lord




De nuevo traigo música para amenizar el viernes! 
Es algo que ya viene a ser un clásico en nuestro blog, tan clásico como este tema y la mayoría de los que he ido publicando.
Hoy, viernes 13 (cuidadín, cuidadín), es más que un tema ¡es un temazo!

George Harrison, ex-componente de The Beatles, inició su carrera en solitario en 1970 y lanzó su primer álbum,  titulado All things must pass, el primer álbum triple de la historia de la música con el que llegó a ser número 1 en las listas de éxitos británicas y estadounidenses. 

En ese álbum incluía este tema My Sweet Lord que podéis escuchar en el vídeo.
Aunque la letra es bastante sencilla, no por eso exenta de emotividad, porque soy de las que creo que en las cosas sencillas está la esencia de la vida, la música es del más puro estilo Beatles.


Una hermosa canción, que está entre mis favoritas, que os dejo para disfrutar el fin de semana.


8 comentarios:

  1. Encara que sigui una mica repetitiu, afegire alguna curiositat més... My Sweet Lord es el primer senzill (single) del disc triple de George Harrison All Things Must Pass. Aquesta cançó està dedicada al déu hindú Krishna. La cançó es va arribar a posar en el número 1 de les llistes d’èxits d’Estats Units i Anglaterra. En el 2004, la vàren posar en les llistes de les 500 millors cançons de tots els temps. També va ser una cançó amb molta polèmica. Una dicogràfica Americana va demandar a George Harrison per plagi, donç era molt similar a la melodia de "He's so fine", composta per Ronald Mack editat el 1962 i intyerpretat per The Chiffons, un grup de tres solistes de color. En el judici, els experts musicals afirmaven que la melodia de My Sweet Lord era molt similar a la de The Chiffons i la veritart es que si escolteu una i l’altra son practicament similars, de melodia es clar, no de lletra. George Harrison al final, va ser multat per plagi inconscient i abonar una tercera part dels seus guanys. El single del exbeeatle el tinc (guardat com "oro en paño") però la de les The Chiffons no... igual algún dia el trobo i si m’ho permet la economia, m’el compraré!!

    ResponderEliminar
  2. Molt bé ,Joan!Ja en sabem una mica més.Hi ha discos que no tenen preu.M,ha encantat la explicació.Gràcies Montse pels teus divendres.Petons a tots/es."La seño"

    ResponderEliminar
  3. Ostres, Joan, m'has deixat parada, no sabia res de tot això que expliques, quina pesada!!
    Acabo de trobar la que dius de The Chiffons i es tan i tan igual, que m'he quedat de pedra.

    Gràcies, maco, ets un crac, ja podries parlar d'aquestes coses més sovint!

    Petons.

    ResponderEliminar
  4. Gràcies “seño” ja veus, el nen en sap la tira i no ens ho diu, jaja...

    Petons i bon cap de setmana, maca.

    ResponderEliminar
  5. Como agradezco oír este tema, después de tanto tiempo y Montse como siempre lo rescata para que todos podamos disfrutarlo en esta noche de viernes.Gracias,conseguiste darle un subidón a mi situación actual.Besos.

    ResponderEliminar
  6. Guapa ,muy buena la cancion, hacia mucho que no la habia oido, y la verdad me gustaba mucho, gracias por recuperar estas canciones que ha veces te traen recuerdos, y pensamientos buenos besitossss

    ResponderEliminar
  7. Amiga Marisé, no sabes lo que me satisface que escuchar esta canción te haya levantado el ánimo y te haya traído buenos recuerdos.

    Un besitos, guapa ¡y anímate, mujer!

    ResponderEliminar
  8. Mª Dolores, se trata de eso, de aquellas canciones que escuchábamos cuando éramos jovencitas ¡Ayyyyy qué tiempossss!

    Muchos besos.

    ResponderEliminar

Bienvenido/a a nuestro Club.
Déjanos tu opinión respetuosamente y gracias por tu visita.