19 octubre 2010

Nos vemos el viernes!


Dentro de un par de días nos veremos en la cena y me gustaría poder escribir, e incluso describir, esta página en la historia de nuestro Club como un día memorable.

Es por eso que he preparado el papel y el bolígrafo, para tomar buena nota del momento porque es una cena muy especial en la que parecía íbamos a estar tod@s.
¡Ay, eso habría sido perfecto!, pero ya sabemos que la perfección, al igual que otras muchas cosas, es una utopía.
Conchi, vamos a echarte mucho de menos!!

También me llevo una goma pero no es para borrar, que nuestros recuerdos de aquellos años es lo que nos une y lo que nos ha llevado hasta aquí, y eso es imborrable.
La llevo precisamente para que me haga recordar que tomemos fotografías de la cena (llevad vuestras cámaras, por favor) y así quedará esta noche, esta cena, para siempre en nuestra memoria.

En el colegio, marcábamos con nuestro nombre los libros, hacíamos muescas a los lápices y pintábamos las iniciales en la goma de miga de pan, porque todos los materiales eran iguales y aquellas marcas los diferenciaban.
Dejábamos nuestra huella.

Ahora dejaremos la huella de estos encuentros sin borrar, unos momentos que unen el pasado con el presente y, quien sabe, quizá también con el futuro.

11 comentarios:

  1. Siento mucho k no venga Conchi pero estaremos casi tod@s y ella leera nuestros comentarios por aqui vera las fotos de la cena y de alguna manera estara con todos y quiza en la proxima pueda venir besos Conchi, asi pues como tu bien dices hay que llevar las camaras hacer fotos y contarnos muchas cosas para hacerla a ella participe aunque sea con nuestros comentarios y fotos venga que el viernes esta cerca besitos a tod@s

    ResponderEliminar
  2. Ay!! no se... això de l'edat em te preocupa't... Tinc que fer no se que el divendres al vespre i no m'enrecordo que es. Donar de menjar al hamster..? no. Treure a passejar al gos..? ay no, que no en tinc. Planxar? no, que no en sé. Possar la rentadora, poder que si, si no vui una esbroncada... hummmmmm... ah, siiiiiiii !!!!!, ja m'enrecordo... que fan una "peli" molt "guapa" a TV3 i no me la vui perdre, "el divendres a la nit" i despres a dormir d'hora, que m'he d'axecar molt aviat... (jajaja, jejeje, ji ji ji, jo jo jo, ju ju ju)

    Au, fins divendres...

    ResponderEliminar
  3. Joan.

    Ets genial, quina sort te la teva xicota.

    Fin divendres.

    PETONETS

    NÚRIA

    ResponderEliminar
  4. Núria, no "es oro todo lo que reluce"... a hores d'ara, encara no entenc com ens poden aguantar les nostres dones (no se per que diem "les nostres" ... zi yo no tengo na!!!!) que la confianza da asco!!!!
    en fin "pilarín" com diu la canço d'en Serrat:

    Si no fos per tu, m'hauria mort de gana
    abans de perdre la salut;
    si no fos per tu, que em poses plat a la taula
    quan d'altres per tot ajut
    donen bons consells
    i sàvies paraules
    i et deixen sol i en dejú.

    M'esperava el trist final de la cigala
    si no fos per tu...

    ResponderEliminar
  5. Hay Joan, et veig molt preocupat pero no pateixis que si fa falta nosaltres et recordarem sempre les nostres trovades per que vinguis sempre, no podem estar sense gall i mes un gall tan peleon.
    A part d'aixo, acabo de trucar al restaurant per confirmar que som 14 noies i un noi, m'han dit que quina sort de noi.
    Prego a tots que si algu a últim hora no pot vindre envie un mensajito al meu correo, donat que si son menys persones ens preparan la taula al menjador privat. Ultima hora 15h.
    Gracies a tots i fins demà que serà sonat.
    Tindrem una sorpresita. Que serà??????

    ResponderEliminar
  6. Mª Dolores ¿ya tienes la cámara reparada?, yo la estoy cargando, jejeje... que mañana va a ser sonada la cena
    ¡y con sorpresa, como ha dicho Laura!

    Besoooooos!

    ResponderEliminar
  7. Joan, no val res la pel•lícula del divendres, es una comèdia amb la Jenifer López (Sucedió en Manhattan, es diu) i es com "La ventafocs", si vols el meu consell vine al sopar i hi trobaràs dones rialleres, divertides i amb ganes de passar-ho be.

    Petons i fins divendres!!

    ResponderEliminar
  8. Núria, no et refiïs d'en Joan, que la cançó de Serrat també diu:

    "Jo seria un altre i ningú no ho sabria
    si no fos per tu"

    Petons, maca, ens veiem demà!!

    ResponderEliminar
  9. Ostres, Laura, en Joan li faran la ona al restaurant!!

    Molt ben organitzat, com sempre, i espero que hi anem tot@s i no falli ningú més.

    Serà ben sonat aquet sopar!
    Petons.

    ResponderEliminar
  10. Ay Montse!!! potser de veure la Jenifer Lopez... si que val perdre's un sopar amb... 15 DONEEEEEEEES!!!! Es que tu et mires la Jenifer amb ulls de dona, peròjo m'he la miro com amb ulls de mighome... Noooooo, es broma!!!!

    ResponderEliminar
  11. Si, ja t'entenc, que la Jenifer esta ben bona, fins i tot jo la trobo molt maca, jo ho deia per la peli que no es cap cosa de l'atre mon.

    Ja veuràs lo macas que estem nosaltres aquesta nit!!!!

    Et deixo que tinc que possar-me guapa...
    Petons.

    ResponderEliminar

Bienvenido/a a nuestro Club.
Déjanos tu opinión respetuosamente y gracias por tu visita.