06 julio 2011

Los Bravos

Aquets son els dos discus "Singles" que tinc de Los Bravos i la cançó de "La motocicleta" m'al.lucinava... fins que als divuit anys em vaig treure el carnet A2 i en vaig comprar una vespa matricula B-574447 i la vaig pintar de groc. A la foto la tenia restaurant-la que estava molt "velleta la pobre" i al darrera meu, la meva primera novia (o la xavalita que en va trencar el cor... sinf, snif) Sempre habia sommiat en portar a la novia al darrera de la moto ben agafada a la meva cintura (how how hooow!!!!) i fer quilòmetres i quilòmetres... Ara continuo tenin una Vespa... però em porta a la feina i a la dona la porto a... les rebaixeeeeees!!!!

Quiero una motocicleta
que me sirva pa correr
y quiero una camiseta
que tenga el número 100.
Y hacer uh uh
poder llegar a cualquier lugar,
llegar, mirar y regresar.
Yo no quiero bicicleta,
no me gusta pedalear,
ni tampoco una carreta
por lo despacio que va.
Quiero uh uh
una gran moto que corra igual
que un cohete espacial.
Yo lo que no tengo es tarjeta
para poder circular,
pues vaya una papeleta,
me tendré que examinar.
Haré uh uh,
se quedará sin poder hablar
y me felicitará.
Pero la motocicleta
cómo la voy a comprar,
si no tengo una peseta
y no sé cómo ahorrar.
Quiero uh uh
una gran moto que corra igual
que un cohete espacial.
Haré uh uh, uh uh…

3 comentarios:

  1. Ostres Joan, havia pensat de posar a questa cançó perquè estava ben segura de que t’agradaria i veig que tens el disc i tot. Es una "canya" de cançó!!
    I quina moto mes chuli que tenies, nano!

    Haré, Uh,uh, uh,uh

    ResponderEliminar
  2. Hola guapo!Aquesta cançio també m,agradava molt.Gràcies per aquests moments.Algú podria trobar DALILA del Tom Jones?Ja fliparia.Una abraçada ben forta,rei.La "seño"

    ResponderEliminar
  3. ¡Eso está hecho, guapa! Yo te busco ese tema y todos los que quieras, que quiero ver a mi "Seño" flipar, jeje...

    Muchos besos y abrazos.

    ResponderEliminar

Bienvenido/a a nuestro Club.
Déjanos tu opinión respetuosamente y gracias por tu visita.